Sundhedsplejersker

Susanne Dyhr - 2687 0242 - kan kontaktes i Aula med SDY

Lone Torp Simonsen - 2687 0243 - kan kontaktes i Aula med LTS

Lena Hansen - 2777 - 0259 - kan kontaktes i Aula med LEH

Den kommunale sundhedstjeneste består af  2 skolesundhedsplejersker. Skolesundhedstjenesten skal være med til at styrke børnenes sundhed og velvære.

Den Kommunale sundhedstjeneste er forebyggende. Ved behov for behandling henvises til egen læge.

Skolesundhedsplejersken foretager sundhedsorienterende samtaler og undersøgelser i 0. klasse, 1. klasse, 5. klasse og 8. klasse.

De øvrige klassetrin har mulighed for klasseundervisning i forskellige sundhedsrelaterede emner i samarbejde med lærerne. Derudover ses børnene efter behov, når en elev, forældre, lærer eller sundhedsplejerske skønner det nødvendigt.

Bestilling foregår ved, at I lægger besked med navn og mobil nr. i postkassen ved kontoret. Vi vil efterfølgende kontakte  jer med forslag til konsultationstidspunkt. Postkassen  tømmes 1 x ugentlig.