EAT

På Strandvejsskolen kan man bestille EATReady 2 eatfra 0.-9. klasse.

Menuerne

EAT tilbyder hver dag 2 forskellige retter

Dis og dat -er dagens frokostmenuer i EAT. Portionsstørrelserne og næringsindholdet er ens, derfor vælger man blot den menu man mest har lyst til.

Plus

Går man i 5. - 9. klasse anbefaler EAT, at man køber plus sammen med dis eller dat for at sikre, at man bliver mæt og frokosten dækker energibehov.

PLUS er altid en grovbolle, der skiftes mellem flere forskellige varianter. PLUS kan også bruges som et lille mellemmåltid til senere på dagen.

Vegetarret

Der er stor efterspørgsel efter retter uden kød, derfor er DAT-menuen altid en vegetarret. Eat´s menuer med grøntsager kan indeholde mælkeprodukter og æg.

Som en del af undervisning er 7. og 8. klasserne med til at forbereder og leverer maden til klassen.

Der er fokus på mangfoldighed, økologi og at have respekt for traditioner og autentiske retter.

Læs mere og bestil

I kan læse mere om EAT, tilskud til EAT og bestille EAT her:

EAT, Københavns Kommunes skolemadsordning | eat skolemad (kk.dk)