Aflevering og hentning under renovering

Under renoveringen vil det IKKE være muligt at aflevere eleverne i bil på Sionsgade. Der vil være tung trafik fralastbiler med mere, og der vil være spærret for gennemkørsel til Svenborggade.

Vi opfordre derfor alle til at gøre brug af deres friske ben eller smarte cykler når de skal i skole. Det vil være klart det nemmeste.

Indgangen til Strandbyen vil være i hjørnet af boldbanen, fra Kanstanie Stien ved Eventyrøen.

Har man alligevel brug for at aflevere i bil, henviser vi derfor til at man laver kys og farvel på Carl Nielsens Allé, for dem der kan klare det lidt hurtigt. Har man brug for at parkere kan det ske i området Ved Sporsløjfen og gå igennem stien ved mellem Eventyrøen for at komme til skolen. Tjek dog parkeringsforholdene og lovgivning for den enkelte strækning.

Nedenfor har vi forsøgt at lave en simpel oversigt over muligheder

Oversigt over skolen, hvor man kan afhente og stille sin cykel