Genhusning i Strandbyen

EksempelGenhusning af klasselokalerne i skoleåret 2023-24 for alle børn på mellemtrin og udskoling sker i Strandbyen.​

Strandbyen er den midlertidige pavillonskole, som skolen kommer til at bo i næste skoleår. Den etableres på de nuværende græsboldbaner nord for fagbygningen. Trygheden i at kunne blive på vores egne arealet har fra vores side været meget stort, og vi er derfor meget tilfredse med at det kan lade sig gøre, ift. alternativet at skulle bruge tid og energi på at blive transporteret i bus ud til lokaler andet steds i København.

Hvert lokale vil være ca. 65 kvm. store og vil indeholde, provise (smartboard), elevborde og stole, samt alle essentielle remedier, som der skal bruges til at undervise så som whiteboard og andet.

I stueetagen vil der blive etableret et personalerum så personalet kan være tæt på eleverne og hurtigt kan hjælpe til hvis der er brug for det. Etableringen af Strandbyen vil være på plads til eleverne kommer i skole den 10. august.

Udearealet mellem pavillonerne vil blive med fliser og græs som forstærkes i underlaget.

Genhusningen vil være frem til juli 2024.

Eksempel på pavilloner